Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

11 Mart 2012 Pazar

Mutfak organizer resimli yapım aşamaları 1


Şubat başlarında yayınladığım annem için yaptığımız mutfak organizerının yapım aşamalarını kendi organizerımı yaparken çekip yayınlarım demiştim, ama başlamaya bir türlü fırsatım olmadı. 
Bekleyenleri daha fazla bekletmemek için ilk aşamasını hemen yolluyorum. Şuan kurumaya bıraktım, kuruduktan sonra ikinci aşamasının da resimlerini çekip yayınlarım.

Not:  "Acemi Hobici" umarım geç kalmamıştır, geri kalan aşamaları için bu kadar bekletmemeye çalışırım.

Kullandığım malzemeler: tahta tutkalı, mısır nişastası, boya, tuvalet kağıdı, vernik , sunta pano, bıçak mıknatısı, ince çıta, tel, 7 tane  süt kutusu

 
Süt kutuların 5 tanesini önlerini 13 cmden  arkalarını  ise 15 cmden kestim.




2 tane süt kutusunu boydan ikiye kestim
Kestiğim süt kutularını yan taraflarıdan birbirine zamkladım. 



Süt kutularının ve bıçak mıknatısının gelmesini istediğim yeri ölçüp işaretledim.




Birbirine yapıştırdığım süt kutularını çift taraflı bantla sunta panoya yapıştırdım.




Süt kutuların kenarlarının sağlamlaşması için ince çıta yapıştırdım.


 Aldığım tutkala bir miktar mısır nişastası ve boyayı  ilave ettim. Bu karışım koyu bir hal aldığı için, azar azar su ekleyerek  karışımın tekrar tutkal akışkanlığına kelmesini sağladım.  Karışım fırça ile sürülürken zorlamayacağı bir kıvamda olursa işinizi kolaylaştırmış olursunuz. Yalnız eğer karışım çok sulu olursa tutkal yapıştırıcı özelliğini kaybedebilir ve kuruması uzun sürer.


Tuvalet kağıtlarının önce yaprakları tek kat haline gelecek şekilde ayırdım.  Bir kaç tanesini bir araya getirip buruşturup top haline getirdim ve tekrar teker teker ayırdım.


 




İlk önce tutkallı karışımı sürdüm, üzerine hazırladığım tuvalet kağıtlardan bir tane  yapıştırdım ve dikkatlice  üstünden tekrar tutkallı karışımla geçtim. Bütün pano ve süt kutuları kaplanana kadar tekrarladım. Ve kurumaya bıraktım. 







Devamı kuruduktan sonra ...

2 yorum:

  1. Merhaba Melsedicim, sen içini ferah tut geç kalmadın. grip bana misafir oldu şu sıralar, yani daha kalkıp da organizer yapacak halim yok. Şu arsız misafiri bir kovarsam başlayacağım inşallah. Eh ben başladıktan sonra da kuruma süresi varmış madem, ben ikinci aşamaya gelene kadar sen çoktan postlarsın onu.

    YanıtlaSil
  2. Tüh ya doğumgünüme de çok var ya neyse aklında bulunsun ben buna bayıldım mutfağımda da yer bol zaten. Benim iskelemde martılara simit atan sevgililer olsun gerçeğini bulamıyoruz bari böyle avunayım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...