Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

14 Nisan 2012 Cumartesi

Mutfak organizer resimli yapım aşamaları 2


Daha önce birinci aşamasını tamamlayıp kurumaya bıraktığım mutfak organizerının nihayet son aşamasını da tamamladım. İkinci üçüncü aşama diye ayırmaktansa hepsini bir kerede yayınlamak istedim. Bu yüzden biraz uzun sürdü, üstelik bu aşamada her işlem için boyanın kurumasını beklemem gerekti.

İlk aşamalarını görmek için mutfak organizer resimli yapım aşamaları 1
Alt kısmını biraz farklı yaptım. Tutkalkarışımına boyayı katmaktansa, önce tutkal ve nişastayı  sürdüm ve kağıtları yapıştırdım. Kurumaya bıraktım.
  
Kuruduktan sonra üst tarafı ile aynı renge gelecek şekilde boyadım. Ve yine kurumasını bekledim. 

Alt zemin kuruduktan sonra açık renkle fırçamı iyice yatay tutarak sadece kabarık olan yerleri boyadım. Ve tabiki ... kuruyana kadar bekledim.


Çilaladım ve son kuruma bekleyişine geçtim. 


Bıçaklarım için mıknatısı yerini belirleyip, deliklerini açtıktan sonra vida ile tutturdum.





Alt ve üst kısmını bir birine bağlamak için. Üst panonun alt tarafından ve tam karşısına gelecek şekilde alt panonun üst tarafından yan yana iki delik deldim. Teli ortası üst tarafdaki iki deliğin ortasına gelecek şekilde büktüm ve deliklerden geçirip kapattım.



Üzerini soğuk seramik ile süsledim ve mutfak organizerım kullanıma hazır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...