Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

31 Mayıs 2013 Cuma

Eldivenli atkı-bolero

Buda kış aylarında ördüğüm birşey aslında ama maalesef burada bahar bir türlü gelemediği için hala kullanıyoruz. Bu yüzden de sizinle paylaşayım dedim.
Bu modelin yapılma sebebi aslında fındık kurdumun unutkanlığından kaynaklanıyor. Her gün ya eldivenlerini, ya şapkasını, ya atkısını okulda unutmasından bıkıp, sonunda hepsi bir arada olacak şekilde ördüm. (Hatırlarsanız daha önce de atkı ve bereyi birlikte örmüştüm.) Sonuç fındık kurdumun çok hoşuna gitti, şimdi havanın durumuna göre ya atkı olarak çeketinin altından, ya da bolero olarak giyiyor. Üstelik hiç unutmadan hergün eve geri getiriyor.
Ama bu arada bir çok kişinin dikkatini çekti. Hatta fındık kurdumun sınıf arkadaşları doğumgünü tarihlerini bildirip hediye olarak bundan örmemi istemişler  :).

 


 




Yapılışı:

Aslında çok basit. Düz kollarını açtığında parmaklardan öbür parmaklara gelecek uzunlukta kolun yarı genişliğinde bir atkı ördüm. Bir tane sağ parmaklardan sağ omuza gelecek uzunlukta ve bir tanede sol parmaklardan sağ omuza gelecek şekilde ördüm. Birbirlerine diktikten sonra omuz ve ense kısmından ilmek alıp kapuşon ördüm. Sol omuzdan sağ omuza uzanan açık parçayı düğmeler ile sağ omuza tuturdum. Şapka kısmını ucunu ponponlar ile süsledim. Parmaklarının hepsini aralarında diktim, parmaksız eldiven gibi oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...