Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

28 Mayıs 2013 Salı

İç içe saç örgüsü

Bu saç modelini bu hafta sonu kızların okul eğlencesi için yapmıştık aslında ama resimleri bilgisayara ancak yükleye bildim.
Birkaç ay önce alışveriş yaparken bir çocukta görüp çok beğenmiştim. Eve gelir gelmez fındıkkurdumu yakalayıp onun üzerinde denemeye başladım, ama bir türlü tutturamadım. O gün için vaz geçtim. Daha sonra internette başka bir saç modelinde örgünün içinden küçük tutam saçlar çıkartarak tüy görünümü vermeyi öğrenince hemen yine aklıma bu model geldi. Ve bu sefer başardım :)
Yapılışı aslında o kadar da zor değilmiş, üstelik kızlarımın da hoşuna gitti artık sık sık bu modeli istiyorlar.




   

Saçları ortadan ikiye ayır.

Üstten başladım ve ters örgü ile enseyi kadar ör.


Boşta ördüğüm kuyruktan her sırada iki taraftan da bir tutam  çıkardım.

Örgü bittip tutturduğumda yukardan aşağıya sarkan saç tutamları kuştüyü şeklinde oldu.


Dışta kalan saç tutamlarını yukarıdan aşağı tekrar ördüm.

Altta kalan örgüyü hafif hafif çektirerek kalınlaştırdım.


                 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...