Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

24 Mayıs 2013 Cuma

Zigzag saç örgüsü

Kızlarımın saçlarını her gün farklı bir model yapmaya çalışıyorum.
Arkadaşlar yapılışlarının açıklamasını istediler, ama sözlü olarak anlatması zor olduğu için resimli olarak anlatmaya çalışacağım. Bugün  findık kurdumun saçı basit birşey gerçi. Ama bu örgü ile bütün gün dolaştıktan sonra küçük küçük kıvırcıklar oluşuyor ve fındık kurdum buna bayılıyor. Evde saç köpüğü bitmiş, bu yüzden örgüler çok düzgün olmadı aralarından uçuşan saçlar var.

Saçlarını tarayıp ortadan ayırdım.

6 eşit parçaya ayırıp, sol ön, sağ orta ve sol altı toka ile tutturdum. Saç köpüğüm olsaydı şuan boşta kalan saçlara köpük sürmenin tam zamanıydı.

Açıkta kalan saçları sağ üst köşeden başlayıp zigzag oluşturarak sol alt köşede bitecek gibi ördüm.  
Tokaları çıkartıp (varsa saç köpüğü sürüp)  sol üst köşeden başlayarak az önce ördüğümün ayna görüşünü öreceğim. Sol üstden sağ ortaya geçerken bir önce ki örgünün üstünden geçirdim. Sağ ortadan sol alta geçerken ise ördüğüm saçları daha önceden ördüğüm saçların altından geçirerek ördüm.
Umarım anlata bilmişimdir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...