Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

28 Temmuz 2013 Pazar

Eva foamdan bebeklerim

Bir kaç gündür dükkanımın açılışı ile uğraştığım için, tüm vaktimi katalog yapımı, websitesinin kontrolleri gibi işler ile geçiriyorum. Bu durumda da yeni birşeyler yapmaya vaktim olmadı. 

Yaptıklarımı ise blog da paylaşmamışım daha, yani bugün size yapıp resimlerini çekmeyi unutmadığım bebeklerimle tanıştıracağım. Umarım sizde onları benim kadar seversiniz :)

Arkadaşımın bebekpartisi için yaptığım bebeklerin resmini çekmeyi unutmuşum. Ağzında emziği ve kucağında doğumşekeri koyacak sepeti ile onlar da çok şirin olmuşlardı, ilk fırsatta bir tane daha yapacağım onlardan.

Okulun son günü kızların öğretmenlerine hatıra olarak yaptığımız kalemlikler büyük sükse yaptı. Büyük kızım ilk okuldan mezun olduğu için onun bebeğine kep giydirdim, fındıkkurdumun bebeğine en sevdiği elbisesine benzer bir elbise giydirdim. 




Bunları da çok sevdiğim bir arkadaşımın çocuklarına doğum günü hediyesi olarak yaptım. Bebeklere birde cam kavanozları süsleyerek kumbara yaptım. Onlarda sıkı sıkı sarılmış paralarını koruyorlar :)

ü







2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Emeklerinize sağlık çok güzel olmuşlar... Bayılıyorum bu eva bebeklerine...
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. İzlemeye aldım. Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İyi bayramlar diliyorum...
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bebekleri keşfedeli çok olmadı daha ama yapması çok hoşuma gitti. Sizin de ellerinize sağlık, blogunuzda birbirinden leziz tarifler paylaşmışsınız. Hemen birkaç tanesini denemeye gidiyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...