Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

9 Şubat 2012 Perşembe

atkısı kendinden bere

Fındıkkurdum atkısı ve beresini bir arada kullanmayı bir türlü başaramıyor. Okula yollarken özenle taktığım bere ve atkıdan genellikle sadece bir tanesi geri dönüyor, öbürüde nedense asla geri bulunamıyor. Dün gece artık yeter dedim ve kızıma beresini taktığında atkısını okulda unutamayacağı birşey örmeye karar verdim. Kendisinin çok hoşuna gitti. Yarın ilk defa okula giderken takacak, merak ediyorum bu sefer tek parça olduğuna göre eve geri dönebilecek mi, yoksa bu seferde hem bereden hem atkıdan mı olacağız.













Yapılış

1. sıra: bir zincir çektim  ve bu zincirin içini 5 trabzanla doldurdum sık iğne ilk trabzana bağladım ve yuvarlak hale getirdim
2. sıra: her deliğe iki trabzan yaparak ilmek sayısını 10 çıkardım
3.-22. sıra: her deliğe bir trabzan yaparak yuvarlağı genişletmeden atkının boyunu uzattım
23. sıra: bir deliğe cift trabzan sonraki 2 deliğe tek trabzan sonra bunu tekrarlayarak turu tamamladım
24.-27. sıra: her deliğe bir trabzan
gerisi hep bir sıra 1 deliğe cift trabzan, 2 deliğe tek trabzan sonraki 3 sıra her deliğe bir trabzan diye kafasının ölçüsüne gelene kadar devam ettirdim.
Ölçü tamamlanınca iki sırada sık iğne yaptım.
Atkının uç kısmı biraz süslü olsun diye ponpon koydum tam ortasına da iki tane küçük kedi zillerinden koydum. 
Trabzandan sık iğneye geçen yerde delikler oluştu orayada eğer yarın kaybetmeden getirirse pembe bir kelebek örüp kurdelanın üstüne dikip geçirmeyi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...