Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

20 Şubat 2012 Pazartesi

Beannie tarzı bere

Bu sefer de eşime bir bere örmeye karar verdim ve bu beni kızlarıma ördüğüm kazaklardan bile daha çok zorladı. Üstelik eşimin istediği sadece düz, başına sıkı sıkı geçecek beannie tarzında bir bereydi. Başlarken ondan kolay ne var hemen yaparım diye başlamış olmama rağmen, günlerce uğraştım, tam 15 defa söküp yeniden başladım ve sonunda başardım. Zorlayan tarafı başına tam oturması için üst kısımın sayısını tutturmak, onu bulduktan sonrası gerçekten çok basit, zaten hepsi sık iğne örülüyor.





Yapılışı:

1. sıra : tek bir zincir içine 10 tane sık iğne yaptım.
2. sıra : her deliğe 2 sık iğne yaptım
3. sıra : ilk deliğe 2 sık iğne sonra ki 2 deliğe tek sık iğne yaptım ve turu tamamlayana kadar tekrarladım
4. sıra : her deliğe 1 sık iğne yaptım
5. - 8. sıra : 3. ve 4. sırayı tekrarladım
9. sıra :  ilk deliğe 2 sık iğne sonra ki 7 deliğe tek sık iğne yaptım ve turu tamamlayana kadar tekrarladım
10. - 35. sıra : her deliğe 1 sık iğne yaptım
tabi bunlar benim eşim ölçüleri için 3. sıradan sonra kaç sıra aynı şekilde devam edip sonra 8 ilmekte bir artıracağınızı ne kadar genişlemesi gerektiğine göre ayarlamanız gerekiyor. Bundan sonra ben 25 sıra tek sık iğne yaptım, ama o da tabi ki ne kadar uzun olacağına bağlı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...