Yeni webshopum açıldı! Sizde buyrun

22 Nisan 2012 Pazar

ballı kurabiyeler

Kurabiyeleri hep kızlarıma yaparım aslında, ben genelde daha tadına bile bakamadan biter. Ama bu sefer normal unu kepekli ile değiştirdim, şeker yerine bal kullandım diğer kurabiyelerden daha sağlıklı bir kurabiye oldu ve tabiki ... fındıkkurdum sevmedi. Onun haricinde herkesin çok hoşuna gitti, hem daha hafif, hemde rejimi fazla bozmuyor :) Yani bu sefer bende doyasıya yedim.



Malzemeler:

200 gram kepekli un
75 gram bal
100 gram tereyağ

Yapılışı:

Buzdolabından çıkardığım sert tereyağının içine bal döktüm ve yoğurdum. Balı tereyağına iyice yedirdikten sonra azar azar unu ilave ederek yoğurmaya devam ettim. Şekil verecek kıvama gelince, şekillendirip tepsiye dizdim. 190 derecede önceden ısıtılmış fırında 20 dakika pişirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...